Odisee | ECTS
[PRD][v1.3.0.0]
ECTS OLR & Kerndoelen

Opleidingsonderdeel (OPO): Consumentengedrag (OH3139)

Academiejaar:


Opleidingsspecifieke leerresultaten

4.   De bachelor BM handelt klant- en servicegericht en bouwt zelfstandig netwerken uit en contacten op met verschillende stakeholders.

22.   De markt analyseren en interpreteren

24.   Het positionerings-, product/diensten-, prijs-, distributie-, en - communicatiebeleid uitwerken en beoordelen

25.   Commercieel beleid voeren inclusief het prospect- en klantenbeheer



Kerndoelen

4.2   Verdiept zich in de situatie van klanten.
1.0   Basis
22.2   De macro-omgevingsanalyse uitvoeren en interpreteren
2.0   Doorgroei
24.2   Beslissingen nemen over producten en diensten en assortiment
2.0   Doorgroei
25.1   Op basis van een bepaald klantenprofiel een verkoopgesprek voorbereiden en/of voeren
2.0   Doorgroei