Odisee | ECTS
[PRD][v1.3.0.0]
ECTS OLR & Kerndoelen

Opleidingsonderdeel (OPO): 2 Consumentengedrag (JPH0DM)

Academiejaar:


Opleidingsspecifieke leerresultaten

4.   De bachelor BM handelt klant- en servicegericht en bouwt zelfstandig netwerken uit en contacten op met verschillende stakeholders.

22.   De markt analyseren en interpreteren

24.   Het positionerings-, product/diensten-, prijs-, distributie-, en - communicatiebeleid uitwerken en beoordelen



Kerndoelen

4.1   Leeft zich in de situatie van anderen in.
1.0   Basis
4.2   Verdiept zich in de situatie van klanten.
1.0   Basis
4.3   Luistert actief naar problemen, klachten en wensen.
1.0   Basis
22.1   Een afnemersanalyse en/of een leveranciersanalyse en/of een concurrentieanalyse uitvoeren en interpreteren
1.0   Basis
24.1   Beslissingen nemen over segmenten, doelgroepen en positionering
1.0   Basis
24.2   Beslissingen nemen over producten en diensten en assortiment
1.0   Basis